خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/04 - 12:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی مطرح کرد:

افتتاح 3 سایت عشایری در سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس، از افتتاح 3 سایت عشایری تحت عنوان سرتنگ، لای سرخ و گرم آباد در این منطقه خبر داد و افزود: هم‌اکنون در حال پیگیری برای راه‌اندازی چند سایت دیگر در جهت رفع مشکل نقاط کور این منطقه هستیم.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه مخابرات حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در حوزه مخابرات 3 سایت عشایری تحت عنوان سرتنگ، لای سرخ و گرم آباد را افتتاح کردیم که این اقدام به تسهیل برقراری ارتباط روستاییان، عشایر و مسافرانی که از جاده‌های بین استانی تردد می‌کنند، کمک خواهد کرد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به تازگی امکان راه‌اندازی چند سایت دیگر را با معاون مخابرات استان مورد بررسی قرار دادیم تا از این طریق بتوانیم مشکل نقاط کور و مناطقی در حوزه انتخابیه که در خصوص برقراری ارتباط با مشکل مواجه هستند را حل کنیم.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: حیدر آباد علیمردانی، چشمه خونی، آب ملخ، گل افشان و آبگرمک از جمله این سایت‌ها هستند که امیدواریم بتوانیم در جهت تسهیل برقراری ارتباط برای همشهریان عزیز، روند اجرای این پروژه‌ها را نیز تسریع کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 375281
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار